La radio: modelli, ascolto, programmazione
Features
Author: Barbara Fenati, Alessandra Scaglioni
Publisher: Carocci editore
Place of printing: Rome
Year of publication: 2002
Necklace: The Compasses 60
Allo sviluppo della radio non ha corrisposto in Italia un'adeguata produzione di studi al di fuori di quelli di carattere storico. Questo libro si propone quindi di trattare tutti i temi centrali per un'analisi complessiva del mezzo: i modelli e il loro contesto sociale, la differenziazione dei formati, le logiche della programmazione e della produzione, le abitudini di ascolto, i meccanismi della pubblicità.
Product Condition:
Specimen in good condition. Cover with dust spots and slight signs of wear at the edges and corners. Slightly yellowed cuts and with traces of dust. Slightly yellowed pages. Text in Italian language.
ISBN Code: 8843024051
EAN: 9788843024056
Pages: 127
Format: Pocket-sized
Dimensions (cm):
Height: 20
Width: 13
Description
First edition.
Product availability
Immediate availability
Ready for delivery within 2 working days from ordering the product.